Virksomhedsinformation

Indholdet af denne online butik leveres, opdateres og administreres af følgende virksomhed

Shiro & Malou
www.shiromalou.dk
CVR: 559041-4974

Hvis du har spørgsmål til vores vilkår, er du velkommen til at kontakte os på hello@shiromalou.se

  1. Køb

Ved bestilling indgås en købsaftale, når shiromalou.se/dk har bekræftet ordren via en ordrebekræftelse. Ordrebekræftelsen vil blive sendt via e-mail inden for 24 timer efter, at ordren er modtaget af shiromalou.se. Hvis leveringstiden ændres i ordren, vil kunden blive underrettet så hurtigt som muligt. Du har altid ret til at annullere købet uden beregning, indtil varen er fragtet. Shiromalou.se har ejendomsret på alle produkter, indtil fuld betaling er modtaget fra kunden. For at handle hos os skal du være 18 år gammel, og shiromalou.se skal være i stand til at bekræfte kundens boligadresse.

  1. Priser

Alle priser er inklusive moms 25% for ordrer inden for EU. For ordrer uden for EU oplyses priserne uden moms ved kassen.

Ved en bekræftet ordre, kan priser kun ændres af omstændigheder, som er uden for shiromalou.se kontrol (f.eks. væsentligt ændrede råvarepriser, valutaændringer eller ændret moms). Ingen ekspeditionsomkostninger tilføjes. Skulle prisen ændre sig, har kunden ret til at annullere købet uden omkostninger.

  1. Forsendelse

Du kan se leveringsomkostningerne ved kassen. I øjeblikket er prisen på levering 39 SEK pr. pakke. Fri fragt over 499 kr

 

  1. Betalingsalternativ / betalingsbetingelser 

  • Faktura

Gebyret for betaling af en faktura er 0 SEK. Vi anvender Klarna til fakturaer, og du kan finde deres vilkår her: Klarna

Betalingsbetingelser: I tilfælde af fakturabetaling skal betalingen ske 14 dage fra forsendelsen. Betalingspartners betalingsbetingelser gælder, og du kan finde dem her: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/en_in/invoice_tc

  • Kortbetaling

Vi anvender Stripe til sikre kortbetalinger.

Læs mere om Stripe her

  1. Leverancer

Bestillinger, der er placeret før kl. 11 på en hverdag, som ikke falder på en helligdag, behandles normalt samme dag og leveres inden for 1-3 dage.

Når du har afsluttet din ordre, sendes en ordrebekræftelse til din e-mailadresse. I bekræftelsen finder du alle oplysninger om produkter, pris, fakturering og leveringsadresse.

Hvis der er fejl i ordrebekræftelsen, bedes du straks kontakte os via e-mail: hello@shiromalou.se

Vi forbeholder os ret til at sikre, at alle lagervarer er udsolgte, før vi kan opdatere hjemmesiden, og derefter informerer vi kunderne om den anslåede leveringstid. Kunden har altid ret til at annullere køb uden omkostninger, medmindre produktet er på lager. Pakkerne leveres af DHL, Postnord eller UPS til den oplyste leveringsadresse.

  1. Forsinkelser ved levering

Nogle gange forekommer der forsinkelser ved levering fra vores leverandører, hvilket er uden for vores kontrol. Dette kan for eksempel forekomme, når en leverandør ikke kan opfylde sine leveringsforpligtelser over for os eller problemer i fremstillingsprocessen. Du kan stole på, at vi altid giver dig besked, hvis leveringer er forsinket. Du, som kunde, har altid ret til at annullere køb uden beregning i tilfælde af leveringsforsinkelse.

  1. Transport

Vi pakker altid vores produkter på den bedste måde for at beskytte varerne under transport. Hvis du kan se, at pakken er beskadiget, når du modtager den, skal denne skade altid rapporteres til fragtfirmaet. Beskadigede pakker annonceres til fragtfirmaet umiddelbart efter levering. Hvis du på den anden side opdager en skade på et produkt, når du har pakket pakken op, der ikke er en transportskade, skal du annoncere den til os via e-mail hello@shiromalou.se

Du og transportfirmaet er ansvarlige for eventuelle skader ved returnering af varer.

  1. Beskadiget varer

Når du modtager dine varer, er det vigtigt, at du straks tjekker din ordre/pakke. Hvis du har modtaget en forkert eller beskadiget vare, skal du kontakte os så hurtigt som muligt via e-mail til hello@shiromalou.se

  1. Fortrydelsesret

Privatkunder har 14 dages fortrydelsesret i henhold til købsloven. Dette betyder, at du som kunde har ret til at annullere dit køb inden for 14 dage efter, at du har modtaget varen. Returnerede varer skal være ubrugte og i dets originale emballage. Ved brug af fortrydelsesretten i er kunden ansvarlig for returfragt af 79 SEK pr. pakke. (Vores senge sendes i separate pakker, da de er voluminøse. Ved bestilling af to senge, sendes der for eksempel to pakker.)

Brug af fortrydelsesret :

  • Udfyld vores formular, som du finder her, for at registrere en returnering.
  • Du skal returnere produkterne til os så hurtigt som muligt og senest inden for lovgivningens 14 dages fortrydelsesret.
  • Vi sender dig en returlabel, men du er ansvarlig for returforsendelsen på 79 SEK pr. pakke, der trækkes fra det betalte beløb ved refunderingen. Du er ansvarlig for leveringen og tilstanden af produkterne ved returneringen, så produkterne skal sendes godt pakket og i original emballage.
  • Kommer varen ikke tilbage til os i ubrugt og original stand, forbeholder vi os retten til at fratrække et beløb svarende til værdiforringelsen sammenlignet med den oprindelige værdi af produktet.

Fortrydelsesretten gælder ikke:

  • Produkter, der er forseglet (plomberet) af sundhedsmæssige eller hygiejniske årsager, og hvor forseglingen (plomberingen) er blevet brudt af dig.
  • Produkter, der har ​​forseglet lyd- eller videooptagelse, og hvor forseglingen er blevet brudt af dig.
  • Skræddersyet produkt, der er specielt skræddersyet til dig eller har et klart personlig præg efter dine ønsker.
  • Tjenester, der er afsluttet, og hvor du udtrykkeligt har accepteret, at tjenesten startes uden fortrydelsesret.
  • Varer, der hurtigt kan forringes, f.eks. mad.

Som kunde hos os tilbyder shiromalou.se også byttegaranti inden for 30 dage fra det tidspunkt, du har bestilt produktet. Dette gælder kun ubrugte produkter. Det er gratis at bytte. 

  1. Reklamationer

Hvis du gerne vil gøre krav på et beskadiget eller forkert produkt, bedes du kontakte os via e-mail for yderligere instruktioner. Skriv en e-maill til os på hello@shiromalou.se, inden du sender noget retur. Vedlæg faktura/kvittering i returpakken, så vi kan identificere returneringen.

I tilfælde af strid følger vi altid ARNs anbefalinger.

  1. Tilbagebetalinger

Tilbagebetaling sker via Klarna, Stripe eller PayPal. Summen tilbagebetales altid til den samme konto, som der blev brugt til købet, og så hurtigt som muligt fra det tidspunkt, vi har modtaget og godkendt returneringen. 

  1. Prisændringer

Vi forbeholder os ret til at foretage prisændringer på grund af større prisafvigelser fra vores leverandører, fejlskrivninger eller andre fejl, der er uden for vores kontrol. Læs mere om uforudsete begivenheder i punkt 15. Force Majeur.

  1. Beskyttelse af persondata

I forbindelse med registrering og bestilling accepterer du, at vi gemmer og bruger dine personlige oplysninger i vores forretning udelukkende til at gennemføre og levere den service, du forventer af os. I henhold til PUL (Personoplysningsloven) har du ret til at modtage de personlige oplysninger, vi besidder, og hvis du finder dem forkerte eller irrelevante, kan du anmode om korrektion, eller at vi fjerne dig fra vores kunderegister. I så fald skal du kontakte vores kundeservice (e-mail: hello@shiromalou.se). Vi sælger eller overfører ikke nogen form for personlige oplysninger (se vores persondata beskyttelsespolitik).

  1. Hvis du ikke henter din pakke

Hvis din pakke ankommer til et opsamlingssted (f.eks. posthus), vil du modtage en meddelelse via e-mail eller sms. Du, som kunde, er ansvarlig for at have oplyst det rigtige telefonnummer, adresse og e-mailadresse.

Hvis du ikke henter din pakke, opkræves et administrationsgebyr på SEK 249. 

  1. Force Majeur

I tilfælde af krig, naturkatastrofe, strejker på arbejdsmarkedet, regeringsbeslutninger og sammenlignelige begivenheder uden for vores kontrol, som ikke med rimelighed kunne forventes, og som påvirker indgåede aftaler og forpligtelser fra vores side, hvilket betyder, at vi ikke kan holde nævnte aftale/forpligtelse, er vi fritaget for vores forpligtelser til at opfylde den nævnte aftale.

Nedenfor er links til det svenske forbrugerbureau og ARN, hvor du kan læse mere detaljeret om forbrugerkøbsloven og aftale om fjernkontrakt osv.

http://www.konsumentverket.se/

http://www.arn.se/

  1. Farver

Vi stræber efter at vise vores produkters egenskaber så nøjagtigt som muligt, inklusive sammensætning og farver. Den farve, du ser på shiromalou.se, afhænger dog af din computerskærm, og vi kan ikke garantere, at din computer visuelt kan gengive farver korrekt.